Γερμανοί πίσω από τις πιέσεις για υπερφορολόγηση της ναυτιλίας
Στην διάβρωση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας και στην κατάληψη μέρους των μεριδίων που διαθέτει παγκοσμίως, αποσκοπούν σύμφωνα με Έλληνες εφοπλιστές οι πιέσεις των θεσμών για την αλλαγή της φορολογήσεως των ελληνικών εφοπλιστικών επιχειρήσεων.
Η ελληνική εφοπλιστική κοινότητα βλέπει πίσω από τους χειρισμούς των ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ γερμανικά συμφέροντα και στη βάση αυτή καταγγέλλει δόλιους χειρισμούς που αποβλέπουν είτε στην υπερ – φορολόγηση και στην σταδιακή εξουθένωση των εταιρειών του κλάδου, είτε στον εξαναγκασμό τους σε μετοίκηση σε ναυτιλιακές χώρες εκτός Ευρώπης.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Εστία» ο ίδιος ο πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Θεόδωρος Βενιάμης έχει καταγγείλει προσφάτως πως η κριτική που ασκείται εναντίον της φορολογικής μεταχείρισης της ελληνόκτητης ναυτιλίας από το ελληνικό κράτος είναι «κακοπροαίρετη, ατεκμηρίωτη και εν πολλοίς ιδιοτελής και ψευδής».
Σύμφωνα με τον κ. Βενιάμη το ελληνικό μοντέλο του φόρου χωρητικότητας των πλοίων, ακολουθήθηκε από σχεδόν όλα τα κράτη – μέλη της ΕΕ όπως η Γερμανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Κύπρος και η Μάλτα και μάλιστα σε ορισμένα από αυτά με ακόμη πιο ευνοϊκή δομή.
Η ΕΕΕ επισημαίνει πως οι Γερμανοί πλοιοκτήτες μείωσαν την φορολόγησή τους στα τέλη της δεκαετίας του ΄90 υιοθετώντας αντίστοιχο φορολογικό σύστημα με το ελληνικό. Ωστόσο, εξαιτίας κάκιστων χειρισμών του ναυτιλιακού τους συμπλέγματός δεν απέφυγαν την διάβρωση των γερμανικών μεριδίων στην παγκόσμια ναυτιλία.
Η ελληνική εφοπλιστική κοινότητα βλέπει πίσω από τους χειρισμούς των ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ γερμανικά συμφέροντα και στη βάση αυτή καταγγέλλει δόλιους χειρισμούς που αποβλέπουν είτε στην υπερ – φορολόγηση και στην σταδιακή εξουθένωση των εταιρειών του κλάδου, είτε στον εξαναγκασμό τους σε μετοίκηση σε ναυτιλιακές χώρες εκτός Ευρώπης.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Εστία» ο ίδιος ο πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Θεόδωρος Βενιάμης έχει καταγγείλει προσφάτως πως η κριτική που ασκείται εναντίον της φορολογικής μεταχείρισης της ελληνόκτητης ναυτιλίας από το ελληνικό κράτος είναι «κακοπροαίρετη, ατεκμηρίωτη και εν πολλοίς ιδιοτελής και ψευδής».
Σύμφωνα με τον κ. Βενιάμη το ελληνικό μοντέλο του φόρου χωρητικότητας των πλοίων, ακολουθήθηκε από σχεδόν όλα τα κράτη – μέλη της ΕΕ όπως η Γερμανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Κύπρος και η Μάλτα και μάλιστα σε ορισμένα από αυτά με ακόμη πιο ευνοϊκή δομή.
Η ΕΕΕ επισημαίνει πως οι Γερμανοί πλοιοκτήτες μείωσαν την φορολόγησή τους στα τέλη της δεκαετίας του ΄90 υιοθετώντας αντίστοιχο φορολογικό σύστημα με το ελληνικό. Ωστόσο, εξαιτίας κάκιστων χειρισμών του ναυτιλιακού τους συμπλέγματός δεν απέφυγαν την διάβρωση των γερμανικών μεριδίων στην παγκόσμια ναυτιλία.
Most Viewed
Latest Articles
Categories
- Advertorial (103)
- Auto (167)
- Editor's Choice (1,654)
- Energy (126)
- English (4)
- Headlines (14,475)
- IL Consigliere (264)
- Life (4,699)
- Media (3,969)
- Opinions (2,338)
- Sports (5,656)
- Spots (8,663)
- Tech (1,890)
- Top Stories (1,860)
- Uncategorized (7,130)
- ΑΓΟΡΑ (14)
- Αφιέρωμα (17)
- Αφιέρωμα1 (11)
- Αφιέρωμα2 (15)
- Γυναίκα & Επιχειρηματικότητα (9)
- Ειδήσεις (22,091)
- Εικονες (715)
- ΕΚΛΟΓΕΣ 2023 (620)
- Ενέργεια (461)
- ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ (12)
- Επιχειρηματικότητα (14)
- Εργασία (96)
- Έρευνα (95)
- Ευρωεκλογές 2024 (275)
- Κόσμος (22,854)
- Νερό (43)
- Οικονομια (14,623)
- Οψεις (1,934)
- Πολιτικη (65,046)
- προσωπο (386)
- Ρουμπρικα (703)
- Συμφωνία Πρεσπών (161)
- Συνέντευξη (1)
- Τουρκια (84)
- Υγεια (968)
- Φάκελοι (110)
Popular Tags
ΗΠΑΣΥΡΙΖΑ-ΠΣΚυριάκος ΜητσοτάκηςΡωσίαΟυκρανίαεκλογέςΙσραήλΝΔΑλέξης ΤσίπραςΤουρκίαΤέμπηΝτόναλντ ΤραμπΠΑΣΟΚπαρακολουθήσειςελληνοτουρκικάπυρκαγιέςΡετζέπ Ταγίπ ΕρντογάνΕυρώπηΓερμανίαΓαλλίαΣτέφανος ΚασσελάκηςΔΕΗβουλήΟΠΑΠΚίναΓάζαΚύπροςκλιματική κρίσηΕκλογές ΗΠΑ 2024πανδημίαΒλαντιμίρ ΠούτινΣυρίαΚΚΕΙράνΜέση ΑνατολήΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΕΕκοροναϊόςβενιζέλοςτεχνητή νοημοσύνηΕυρωεκλογές 2024Γιάννης ΣτουρνάραςσεισμόςΕκλογές 2023καιρός