Σφοδρή επίθεση του παρουσιαστή για τη στήριξη συγκεκριμένων συμφερόντων και την αλλοίωση της λαϊκής ψήφου – Αποθέωση για την Κλαυδία
Την έντονη δυσφορία του για τη στάση της EBU (Ευρωπαϊκής Ραδιοτηλεοπτικής Ένωσης) απέναντι στο Ισραήλ στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision, εξέφρασε ο Ανδρέας Μικρούτσικος, το πρωί της Κυριακής, μέσα από την εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι». Ο γνωστός παρουσιαστής μίλησε με ιδιαίτερο θαυμασμό για την ελληνική συμμετοχή, την Κλαυδία, αλλά και με σκληρή γλώσσα για το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, κάνοντας λόγο για «πραξικόπημα» εις βάρος της αξιοπιστίας του θεσμού.
«Η Κλαυδία δεν χρειαζόταν το χθεσινό αποτέλεσμα για να αποδείξει την αξία της. Πέρασε σε έναν ημιτελικό με όλα εναντίον της – ήταν 22η στα στοιχήματα, της συνέβαινε η μία ατυχία μετά την άλλη. Και όμως, μπήκε στον τελικό, έδωσε μια εξαιρετική ερμηνεία, κατέλαβε την 6η θέση και αυτό δεν είναι καθόλου λίγο», σημείωσε ο Μικρούτσικος. «Έχει μια φωνή σπάνιας καθαρότητας, τεχνικά άψογη, τονικά αλάνθαστη. Είναι ο ορισμός του κουρδισμένου», πρόσθεσε, σχολιάζοντας και τη στιγμή που άλλαζε ρούχα επί σκηνής, χωρίς να επηρεάζεται φωνητικά.
Ωστόσο, οι αιχμές του δεν περιορίστηκαν στα καλλιτεχνικά. Ο Ανδρέας Μικρούτσικος υποστήριξε ευθέως ότι υπήρξε αλλοίωση αποτελέσματος, κατηγορώντας την EBU για σκόπιμη προβολή του τραγουδιού του Ισραήλ. «Χθες έγινε ένα πραξικόπημα. Η EBU έχει ευθύνη για την αλλοίωση των αποτελεσμάτων. Αυτό που φάνηκε πως ψήφισε ο κόσμος, δεν ήταν η πραγματική ψήφος του. Ήταν αποτέλεσμα οργανωμένων οικονομικών συμφερόντων. Το τραγούδι του Ισραήλ ξαφνικά πέρασε πρώτο, ενώ οι επιτροπές το είχαν πιο χαμηλά», δήλωσε.
Ο παρουσιαστής έκανε λόγο για μια ευρύτερη πολιτική επένδυση στην ισραηλινή συμμετοχή: «Μιλάμε για επένδυση εκατομμυρίων ευρώ με πολιτικές σκοπιμότητες. Και όλα αυτά ενώ η EBU διακηρύσσει την ουδετερότητα. Όταν η ισπανική τηλεόραση τόλμησε να τοποθετηθεί υπέρ της Παλαιστίνης, η EBU αντέδρασε αμέσως, απειλώντας με κυρώσεις».
Ο Ανδρέας Μικρούτσικος, γνωστός για τις ανεπιτήδευτες και συχνά αιχμηρές παρεμβάσεις του, έβαλε στο κάδρο της κριτικής του όχι μόνο τη Eurovision αλλά και τον τρόπο με τον οποίο διεθνείς πολιτικοί και τηλεοπτικοί οργανισμοί διαχειρίζονται την έννοια της «ουδετερότητας» σε περιόδους διεθνών εντάσεων.
- Against All Odds: Inspir ing Athlete Spotlights – Stories of Triumph
- The Latest Workout Trends and How to Incorporate Them, Breaking news
- Renai ssance: Emerg ing Trends in Contem porary Art and Design, update
- Eveniet iste moll itia non in ollitia non in move the nation Goverment
- Major Cybers ecurity Breach Affects Millions World wide and Finally Done.