22 Ιούν 2026

Επίθεση Κεδίκογλου στους δημοσιογράφους της ΝΕΤ

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

«Οι άνθρωποι είναι ανεπαρκείς, χάνουν ειδήσεις»

Σκληρή γλώσσα κατά της ΝΕΤ χρησιμοποίησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου,…

 ενώ απείλησε να προσφύγει ακόμα και στην ΕΣΗΕΑ.
Ο κ.Κεδίκογλου χαρακτήρισε «ανεπαρκείς» τους υπεύθυνους σύνταξης της Δημόσιας Τηλεόρασης γιατί έχασαν ειδήσεις από τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Ο κ.Κεδίκογλου αναφέρθηκε στη μη μετάδοση αγώνα του Ηλία Ηλιάδη στο τζούντο, αλλά και στο ότι η δημόσια τηλεόραση δεν μετέδωσε την είδηση ότι ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Δένδιας αποσύρει αστυνομικούς από τα γραφεία και τους αποστέλλει στους δρόμους.
Πηγή protothema.gr

An_ARTICLE_END_1

An_ARTICLE_END_2

Δείτε επίσης