22 Ιούν 2026

Τι απαντά ο Σαββίδης στην “πρόσκληση” Μελισσανίδη για τον τελικό

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

Απάντηση στη δήλωση του Δημήτρη Μελισσανίδη πως θεωρεί αναγκαία και επιθυμεί την παρουσία του ιδιοκτήτη του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη, στον τελικό του Σαββάτου, έστειλε το μέλος του ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Γιώργος Σαββίδης, με ανάρτηση που πραγματοποίησε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Η λεζάντα της φωτογραφίας ανέφερε “Δεν σέβομαι, αυτούς που δεν με σέβονται. Κάποιοι το αποκαλούν εγωισμό, εγώ το αποκαλώ αυτοεκτίμηση”.

An_ARTICLE_END_1

An_ARTICLE_END_2

Δείτε επίσης