22 Ιούν 2026

Η Δέσποινα Βανδή υπέγραψε με το Epsilon

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

Η Δέσποινα Βανδή αποδέχτηκε την πρόταση του Epsilon και, ανήκει πλέον στο δυναμικό του καναλιού! Μάλιστα το πρωί της Δευτέρας η τραγουδίστρια υπέγραψε το συμβόλαιο συνεργασίας της!

Η Chief Content Officer, Άλκηστις Μαραγκουδάκη, έκανε την αποκάλυψη μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, και δημοσίευσε την πρώτη φωτογραφία! Δείτε την σχετική ανάρτηση:

ΠΗΓΗ: youweekly.gr

An_ARTICLE_END_1

An_ARTICLE_END_2

Δείτε επίσης