22 Ιούν 2026

Ο Γ. Αγγελόπουλος νέος διευθυντής Ανάπτυξης του Κέντρου Κινηματογράφου

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

O σκηνοθέτης Γιώργος Αγγελόπουλος είναι ο νέος διευθυντής στη Διεύθυνση Ανάπτυξης και Παραγωγής του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος, σκηνοθέτης της ταινίας “Χρυσόψαρο” αποφοίτησε από το Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και συνέχισε για μεταπτυχιακές σπουδές στο University of the Arts London.

An_ARTICLE_END_1

An_ARTICLE_END_2

Δείτε επίσης