20 Δεκ 2025

Δείτε επίσης

Image Not Found
Image Not Found

Τι αγόρασαν οι Έλληνες από το Ίντερνετ εν μέσω καραντίνας

Image

Τα μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης του κοροναϊού έκλεισαν στα σπίτια τους για εβδομάδες τους Έλληνες και τους ανάγκασαν να στραφούν ως ένα βαθμό στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να αποκτήσουν προϊόντα που ήθελαν. Το αποτέλεσμα είναι στα eshop να σημειωθεί αύξηση 134% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

Οι 10 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις:

Όργανα γυμναστικής +625,6%

Μάσκες εργασίας + 327,3%

Ιατρικά αναλώσιμα +304,7%

Παιδικά παιχνίδια +242,1%

Ρούχα εργασίας +231,5%

Παιδικά και βρεφικά παιχνίδια +224,0%

Περιφερειακά +175,8%

Αναλώσιμα εκτυπωτών +143,3%

Εργαλεία +120,5%

Ηλεκτρονικοί υπολογιστές +90,78%

Οι πέντε κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων

Παζλ +2.675,5%

Πασχαλινά είδη +2.329,2%

WEB cameras +1.859,4%

Όργανα γυμναστικής +625,6%

Πολυμέσα+563,0%

Κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση:

Hobby – Αθλητισμός: +70,4%

Υγεία – Ομορφιά: +54,3%

Τεχνολογία: +43,7%

Σπίτι – Κήπος: +35,6%

An_article_end_1

An_article_end_2

Δείτε επίσης

Τι αγόρασαν οι Έλληνες από το Ίντερνετ εν μέσω καραντίνας – staging.anatropinews.gr