Με φόντο εμπνευσμένο από ένα αερόστατο ο Louis Vuitton παρουσίασε τη γυναικεία κολεξιόν ‘Ανοιξη-Καλοκαίρι 2024. Σχεδιασμένη για να συλλάβει το πάθος του γαλλικού οίκου για ταξίδι, η εγκατάσταση που οραματίστηκε ο James Chinlund και υλοποίησε η Penique Productions τύλιξε ολόκληρο το κατάστημα στη Champs-Élysées με φωτεινά πορτοκαλί πλαστικά σεντόνια.
Για τρίτη φορά ο Nicolas Ghesquière, ο διευθυντής δημιουργικού του οίκου, συνεργάστηκε με τον παραγωγό σχεδιασμού James Chinlund ο οποίος συνέλαβε την ιδέα της σκηνογραφίας του show από κοινού με την ισπανική εταιρεία παραγωγής Penique. Η Penique εστιάζει σε εφήμερες εγκαταστάσεις, κυρίως σε μια φουσκωτή δομή σαν αερόστατο κατασκευασμένη από πολυαιθυλένιο χαμηλής πυκνότητας η οποία μεγαλώνει και γεμίζει τον χώρο μεταμορφώνοντάς τον με καινούργιο φως, καινούργια υφή και μόνον ένα νέο χρώμα.
- Αλλάζει ο καιρός: Έρχεται κακοκαιρία με βροχές, καταιγίδες και… χιόνια
- Δημοσκόπηση ALCO: Δένδιας και Πιερρακάκης οι πιο δημοφιλείς – Δυσοίωνη εικόνα για την κυβέρνηση μετά τη ΔΕΘ
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Φωτιές άναψε η κατάθεση Σημανδράκου
- 19.489 νέες προσλήψεις στο Δημόσιο για το 2026 – Πού κατανέμονται
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Ένας μήνας χωρίς δρομολόγια για την επέκταση προς Καλαμαριά




