Τα κόμματα ποντάρουν στην ψήφο της νέας γενιάς, των παιδιών που γεννήθηκαν από το 2000 και μετά και μεγάλωσαν σε διαδικτυακό περιβάλλον επικοινωνίας. Tα πρώτα δείγματα αμέσως μετά την ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών έδειξαν ότι τα social media θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στις επιλογές και φι’ αυτό το λόγο τα επικοινωνιακά επιτελεία ρίχνουν ιδιαίτερο βάρος σε αυτό το κομμάτι.
Facebook, twitter, Instagram και TikTok έχουν κατακλυστεί με πολιτικά μηνύματα.
Για να δούμε όμως ποιος έχει την πρωτοκαθεδρία και πού….
Στο twitter ο Αλέξης Τσίπρας περνάει μπροστά με 645 χιλιάδες ακολούθους και ακολουθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 298 χιλιάδες ακολούθους.
Στο Instagram πιο δυνατός είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 330 χιλιάδες ακόλουθους. Ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας με 110 χιλιάδες.
Την ανατροπή, όμως κάνε ο Γιάνης Βαρουφάκης με 1 εκατομμύριο ακολούθους.
https://www.megatv.com/embed/?p=20201003028
Ενώ το Γραφείο Τύπου της ΚΕ ΚΚΕ – και όχι προσωπικά ο Δημήτρης Κουτσούμπας- μετρούν 31.5 χιλιάδες ακολούθους.
- Νέος στόχος των επικοινωνιακών επιτελείων το νεανικό TikTok με διακύβευμα να προσελκύσουν την ψήφο των νέων που δηλώνουν απογοητευμένοι.
Τα επιτελεία των κομμάτων δεν δαπανούν πια χρήματα για προεκλογικές αφίσες. Ποντάρουν στον αδιαμεσολάβητο χαρακτήρα των social media. Κάθε ένα έχει τη χρήση του και το κοινό του.
«Σταθερά – Τολμηρά – Μπροστά», το σύνθημα για τη ΝΔ.
«Χάου Του», η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ.
«Κάνε τον θυμό σου απόφαση αλλαγής», λέει το ΠΑΣΟΚ.
«Αυτοί είμαστε», λέει ο Περισσός.
«Πρώτη φορά ρήξη», λέει το κόμμα του Γιάνη Βαρουφάκη.