Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, ζήτησε συγγνώμη για τα λάθη που περιείχαν οι χάρτες της νέας εφαρμογής που πρόσφερε η εταιρεία στους χρήστες των κινητών τηλεφώνων της, προτείνοντας μάλιστα στους πελάτες της να χρησιμοποιούν, αν θέλουν, τις εφαρμογές των ανταγωνιστών της.
«Εδώ στην Apple προσπαθούμε να φτιάξουμε προϊόντα που θα προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας. Με την παρουσίαση των χαρτών μας, την περασμένη εβδομάδα, δεν τηρήσαμε αυτήν τη δέσμευση» παραδέχτηκε ο Κουκ σε επιστολή του που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Από την τελευταία έκδοση του λογισμικού της iOS6 που είναι προεγκατεστημένη στα κινητά τηλέφωνα iPhone5 η Apple αφαίρεσε τους πολύ δημοφιλείς χάρτες του αντιπάλου Google και τους αντικατέστησε με μια δική της εφαρμογή χαρτών.
Δέχτηκε όμως σφοδρή κριτική από τους πελάτες της για τα λάθη που εντόπισαν: δρόμοι και πόλεις που εξαφανίστηκαν ή τοποθετήθηκαν σε άλλα σημεία, ακόμη και γέφυρες μοιάζουν σαν να έχουν λιώσει.
«Όσο περισσότεροι πελάτες χρησιμοποιούν τους χάρτες μας, τόσο περισσότερο θα βελτιώνονται και εκτιμούμε ιδιαίτερα όλα τα σχόλια που μας στείλατε. Μολονότι θα βελτιώσουμε τους χάρτες, μπορείτε να δοκιμάσετε και άλλες λύσεις, κατεβάζοντας εφαρμογές από το App Store όπως τις Bing, MapQuest και Maze ή να χρησιμοποιείται τους χάρτες του Google ή της Nokia από τις ιστοσελίδες τους» καταλήγει ο Τιμ Κουκ.
Αντεπίθεση των Google Maps
Την ώρα που η Apple απολογούνταν για τα προβλήματα της εφαρμογής της, η Google αντεπιτέθηκε, παρουσιάζοντας μία δική της εκδοχή για το πιο διαφημισμένο χαρακτηριστικό των iOS 6 Maps, που είναι η δυνατότητα εικονικής «υπέρπτησης» (flyover) σε ορισμένες πόλεις που απεικονίζονται τρισδιάστατα.
Συγκεκριμένα, η Google πρόσθεσε δορυφορική απεικόνιση ορισμένων τοποθεσιών υπό γωνία 45 μοιρών, η οποία μπορεί μεν να μην είναι 3D, δίνει όμως αυτήν την ψευδαίσθηση και, σε κάθε περίπτωση, προσφέρει με ικανοποιητική ευκρίνεια μία καλύτερη άποψη του χώρου.
Η δυνατότητα αυτή προσφέρεται προς το παρόν σε 51 πόλεις, εκ των οποίων οι 37 είναι αμερικανικές. Σε μία επίδειξη δύναμης, η Google ενημέρωσε ορισμένες τοποθεσίες (περιοχές, πόλεις, μνημεία και αξιοθέατα) στους χάρτες της, με νέες -υψηλότερης ευκρίνειας- εικόνες.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ