Πολλές φορές η Μέρλιν Μονρόε είχε φωτογραφηθεί κρατώντας στο χέρι ένα βιβλίο. Αν και όλοι νόμιζαν ότι αυτό ήταν ένα μέρος της περσόνας της, μια φωτογραφία επιτηδευμένη, η αλήθεια είναι ότι η Μονρόε αγαπούσε πολύ το διάβασμα. Η προσωπική της βιβλιοθήκη περιείχε τετρακόσια βιβλία, συμπεριλαμβανομένων κλασικών όπως του Ντοστογιέφσκι και Μίλτον και σύγχρονων όπως του Χέμινγουεϊ και του Κέρουακ. Όταν δεν είχε γυρίσματα έπαιρνε μαθήματα λογοτεχνίας στις βραδινές τάξεις του UCLA.
Η Μέριλιν έγραφε ποιήματα, που δημοσιεύθηκαν για πρώτη φορά στην έκδοση: Fragments: Poems, Intimate Notes, Letters.
Η συλλογή προσδιορίζει ξανά την εικόνα της, μια εικόνα πολύ καθολική και καθορσιστική. Η Μέριλιν έγραφε και δημιούργησε μια άνευ προηγουμένου συλλογή των γραπτών, σημειώσεις και σκέψεις που δεν είχαν δημοσιευθεί ποτέ πριν αυτή την άκδοση, μαζί με σπάνιες οικείες φωτογραφίες.
Γραμμένα σε επιστολόχαρτα ξενοδοχείων, δακτυλογραφημένα, ή χειρόγραφα αποκαλύπτουν μια γυναίκα που αγάπησε βαθιά. Παράλληλα αποκαλύπτουν ένα πολύπλοκο, ευαίσθητο ον, που κοίταξε βαθιά μέσα της. Τα κείμενα προδίδουν την τραγική αναντιστοιχία ανάμεσα στην ιδιαιτέρως ορατή δημόσια εικόνα της και τη λαχτάρα να δει λίγο πιο πέρα.