Υπό την εποπτεία του ΕΣΡ θα τελεί πλέον και η διαδικασία του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου καθώς όπως δηλώνει ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα υποχρεώνονται να αναρτούν στις ηλεκτρονικές τους πλατφόρμες τη συμφωνία στην οποία έχουν καταλήξει.
Ο κ. Παππάς μιλώντας στο Ραδιόφωνο «24/7» για το νομοσχέδιο που ρυθμίζει θέματα τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου, δεν απέκλεισε μάλιστα να διενεργείται και πλειστηριασμός ενώ τόνισε ότι «δεν μπορεί να έχουμε μια αγορά 200-250 εκατομμυρίων ευρώ και να μην έχει ρυθμιστεί διαφανώς».
Παράλληλα συνεχάρη τα μέλη του ΕΣΡ, λέγοντας ότι η συγκεκριμένη σύνθεση έκανε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα όσα δεν έκαναν άλλες επί σειρά ετών.
Αναφερόμενος στο Μητρώο για τον περιφερειακό – τοπικό Τύπο, είπε ότι με το νομοσχέδιο αφαιρείται η δυνατότητα από τον εκάστοτε υπουργό να μοιράζει διαφημίσεις.
Για την καθυστέρηση των πληρωμών και αν αυτή αποτελεί βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας, είπε ότι θα υπάρχει βελτίωση στη διατύπωση ώστε να γίνει σαφές το διάστημα καθυστέρησης και να διασφαλίζεται η δικαίωση του εργαζόμενου.