Aύξηση 6% κατέγραψαν το τρίτο τρίμηνο του 2017 τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, της Coca-Cola HBC AG. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,4%, με ευρείες αυξήσεις και στους τρεις τομείς δραστηριοποίησης της εταιρείας.
Στον τομέα των αναπτυγμένων αγορών, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,2%, κυρίως λόγω της συνδρομής των χωρών της Νότιας Ευρώπης και την καλοκαιρία.
Στον τομέα των αναπτυσσόμενων αγορών, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 5,1%, με ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη στην Ουγγαρία και την Τσεχική Δημοκρατία, και σταθεροποίηση στην Πολωνία. Στον τομέα των αναδυόμενων αγορών, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,5%, με ισχυρή ανάπτυξη να καταγράφεται σε Ρουμανία, Σερβία και Ουκρανία. Ο όγκος πωλήσεων στη Ρωσία παρέμεινε σταθερός, ενώ στη Νιγηρία υποχώρησε μετά τις σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της εταιρείας.
Επίσης, σημειώθηκε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2,5% στο τρίτο τρίμηνο, με την πρόοδο να συνεχίζεται και στους τρεις τομείς δραστηριοποίησης. Στις αναπτυγμένες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 1,1%, υποστηριζόμενα από τη συνεχή εστίαση της εταιρείας στην αύξηση των εσόδων με ταχύτερο ρυθμό από τον όγκο πωλήσεων, καθώς και από την εμφάνιση ενός περισσότερο πληθωριστικού περιβάλλοντος. Στις αναπτυσσόμενες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 2,1%, με συγκράτηση, όπως αναμενόταν, στην τάση βελτίωσης μείγματος και τιμών σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο.
Στις αναδυόμενες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 4,2% ως αποτέλεσμα των αυξήσεων τιμών που έγιναν νωρίτερα μέσα στη χρονιά, καθώς και τις βελτιώσεις στο μείγμα κατηγορίας και συσκευασίας.
Ο κ. Μιχάλης Ήμελλος, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής του Ομίλου, σχολίασε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την ισχυρή επίδοση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις στο τρίμηνο, με ταυτόχρονη συνεισφορά και από την ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων σε ευρεία βάση, αλλά και από τη σημαντική βελτίωση μείγματος και τιμών.
Οδεύουμε προς το τελευταίο τρίμηνο ενθαρρυμένοι από την πρόοδο που έχουμε σημειώσει και πεπεισμένοι για την επίτευξη των προσδοκιών μας για ολόκληρο το έτος».