Ψηφίστηκε επί της αρχής κατά πλειοψηφία, το νομοσχέδιο με το οποίο ρυθμίζονται θέματα Μεταφορών. Υπέρ ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ, κατά η ΝΔ, η Δημοκρατική Συμπαράταξη και το Ποτάμι και παρών η ΧΑ, το ΚΚΕ και η Ένωση Κεντρώων.
Το άρθρο 12, που αφορά την ηλεκτρονική ή τηλεφωνική διαμεσολάβηση μεταφοράς επιβατών με οχήματα Επαγγελματικής Δημοσίας Χρήσεως ( τύπου TaxiBeat) ψηφίστηκε με ονομαστική ψηφοφορία από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ και την ΧΑ. Καταψήφισαν ΝΔ, ΔΗΣΥ, ΠΟΤΑΜΙ, ενώ η Ένωση Κεντρώων και το ΚΚΕ ψήφισαν παρών.
Κατά την ονομαστική ψηφοφορία ψηφίστηκαν (με 169 θετικές ψήφους, 51 όχι και 4 παρών) και τα άρθρα 13, 20 και 21 που αφορούν αντίστοιχα την ηλεκτρονική ή τηλεφωνική διαμεσολάβηση για την ενοικίαση επιβατικών ιδιωτικής χρήσης οχημάτων, ( τύπου Uber) καθώς και τους χρόνους μισθώσεώς τους. Την διάταξη ψήφισαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, των ΑΝΕΛ, της ΔΗΣΥ, του ΠΟΤΑΜΙΟΥ και της ΧΑ. Καταψήφισε η ΝΔ ενώ παρών ψήφισε η ΕΚ. Οι βουλευτές του ΚΚΕ ψήφισαν «παρών»στο άρθρο 13 και «ναι» στα άρθρα 20 και 21.
Στο νομοσχέδιο, ενσωματώθηκε επίσης ως άρθρο, η ρύθμιση που αφορά στην επιβολή προστίμων για παραβίαση του ΚΟΚ, μετά τις παρατηρήσεις της Επιστημονικής Επιτροπής της Βουλής αυτά να μην ορίζονται με υπουργική απόφαση. Έτσι και τα τρία κλιμάκια προστίμων που επιβάλλονται συμπεριλήφθηκαν στο σώμα του νομοσχεδίου. Σύμφωνα με την διάταξη, τα πρόστιμα παραμένουν σταθερά για παραβάτες με εισοδήματα μέχρι τις 50.000 ευρώ, διπλασιάζονται για εισοδήματα μέχρι 100.000 ευρώ και τριπλασιάζονται για παραβάτες με μεγαλύτερα εισοδήματα. Η ίδια πρόβλεψη ισχύει και για τα πρόστιμα που επιβάλλονται στους Δήμους (αναλόγως με τον πληθυσμό τους) στην περίπτωση που μετά από ένα έτος από την ψήφιση του νομοσχεδίου, δεν έχουν θέσει σε εφαρμογή το μέτρο για τις πιάτσες.
Η Ν.Δ. ωστόσο επέμεινε ότι η ρύθμιση είναι αντισυνταγματική καθώς επιβάλλει διαφορετικά πρόστιμα για το ίδιο αδίκημα. Μάλιστα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Γ. Κεφαλογιάννης εκτίμησε ότι η διάταξη θα εκπέσει στα δικαστήρια.