22 Ιούν 2026

Συγκλονίζει ο δημοσιογράφος του STAR – “Καμία μάχη δεν χάνεται αν δεν παραδώσουμε τα όπλα”

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

Η αποκάλυψη του Γιώργου Βότσκαρη του δημοσιογράφου του STAR ότι δίνει μάχη με τον καρκίνο έχει συγκλονίσει το δημοσιογραφικό κόσμο.

Σε νεότερο μήνυμα του αναφέρει:

«Σας ευχαριστώ για την συμπαράσταση για την αγάπη και για την δύναμη. Πριν τρεις μέρες έγραψα για μια χαμένη μάχη αλλά τώρα πιο ήρεμος κατάλαβα ότι καμιά μάχη δεν χάνετε αν δεν παραδώσουμε τα όπλα. Αυτή την μάχη την χρωστάω σε εμένα στην οικογένεια μου αλλά και σε όσους πιστεύουν σε εμένα. Την οφείλω σε όλους εκείνους τους ανθρώπους που μπήκαν στον κόπο, την ώρα που και οι ίδιοι αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, να μοιραστούν την δική τους ιστορία και να μου πούνε κουράγιο και δύναμη. Ευχαριστώ και πάλι και πάμε για μια μεγάλη μάχη».

Ο Γιώργος Βότσκαρης είχε δημοσιοποιήσει μέσω facebook ότι πάσχει από καρκίνο…

An_ARTICLE_END_1

An_ARTICLE_END_2

Δείτε επίσης