22 Ιούν 2026

“Φαρμακερό” σχόλιο της ΕΦΣΥΝ για τη συνέντευξη Μητσοτάκη στον ΣΚΑΪ

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

Κάποιοι λένε πως είναι επικίνδυνος για την Ελλάδα, άλλοι πως είναι ολίγιστος, δεν ξέρουμε, το ερώτημα ωστόσο βγαίνει αυθόρμητα: καλά, θέλει να κυβερνήσει ο κ. Μητσοτάκης;

Λίγο μόνο να έβλεπες τη συνέντευξη που έδωσε στην Σία Κοσιώνη, στο ΣΚΑΪ και απορείς. Τέτοια μετριότητα στις απαντήσεις, στο ύφος, στην πειστικότητα που στον ΣΥΡΙΖΑ θα κάνουν πάρτι. Νεύρο μηδέν, τσαγανό ανύπαρκτο, (θα) βαρέθηκε ακόμα και η Σία…

Ασε δε που το κανάλι βιαζόταν να κλείσει άρον-άρον τη συνέντευξη γιατί είχε Survivor αμέσως μετά και δεν παίζουν με αυτά.

Τώρα, μαθαίνω, ζητάει και συζήτηση προ ημερησίας διατάξεως στη Βουλή. Προβλέπεται νέο πατατράκ. Να μου πείτε, τι να κάνουν και οι σύμβουλοί του…

ΠΗΓΗ: ΕΦΣΥΝ, Συντάκτης: Δημήτρης Κανελλόπουλος

An_ARTICLE_END_1

An_ARTICLE_END_2

Δείτε επίσης