Δύο ημέρες μετά από την ανακοίνωση της στρατηγικής σύμπραξη με τον ΟΠΑΠ η ηγετική ομάδα της Stoiximan μίλησε για τους επόμενους στόχους της κατά την διάρκεια δημοσιογραφικής παρουσίασης.
Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος και co-founder της Stoiximan, Γιώργος Δασκαλάκης, η συμφωνία με τoν ΟΠΑΠ, πραγματοποιήθηκε σε ένα ιδιαίτερα θετικό timing καθώς η αγορά διαδικτυακών παιγνίων εισέρχεται στην φάση της οριστικής ρύθμισης. Σε ότι αφορά τον τρόπο που επήλθε αυτή η συμφωνία σημείωσε “ότι όπως γίνεται και στον αθλητισμό, έτσι και στον επιχειρηματικό στίβο, μέσα από τον ανταγωνισμό χτίσαμε αμοιβαία εκτίμηση και νομίζω ότι η μία εταρεία θα συμπληρώνει την άλλη”.
Κατά την ομιλία του ο κ. Δασκαλάκης στάθηκε στην σημαντική συμβολή που είχαν οι εργαζόμενοι της Stoiximan στο να φθάσει η εταιρεία να ηγείται σήμερα στον χώρο του online στοιχηματισμού. “Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι σήμερα στην Stoiximan εργάζονται 450 άνθρωποι, στην συντριπτική τους πλειοψηφία κάτω από 35 χρονών και με πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που για να ρίξουν το κόστος προτιμούν να ανοίξουν γραφεία στην Σόφια ή στην Εσθονία εμείς είμαστε υπερήφανοι που καταφέραμε, σε αυτή την εποχή που όλοι σκέφτονται πως να φύγουν στο εξωτερικό, να κρατήσουμε αυτά τα παιδιά στην Ελλάδα”.
Όπως σημείωσε ως κίνητρο για την παραμονή τους στην χώρα η εταιρεία προσφέρει ένα ευχάριστο περιβάλλον εργασίας και ένα ελκυστικό πακέτο παροχών. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο κατώτατος μισθός σε άτομα που προσλαμβάνονται με μηδενική εμπειρία στην εταιρεία διαμορφώνεται στα 860 ευρώ.
Παράλληλα η εταιρεία επενδύοντας περαιτέρω στον εγχώριο έμψυχο δυναμικό ετοιμάζεται να ανοίξει γραφεία στην Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο όπου θα απασχολούνται 60 άτομα σε πρώτη φάση ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των εργαζομένων στο τέλος του 2018 σε περίπου 500 άτομα.
Το θέμα των εργαζομένων ήταν και ένας από τους λόγους που η εταιρεία απέρριψε προτάσεις συνεργασίας από το εξωτερικό. “Οι προτάσεις αυτές περιελάμβαναν την μεταφορά σημαντικού μέρους των δραστηριοτήτων στο εξωτερικό. Θέλαμε όμως να μείνουμε στην Ελλάδα, να αποδείξουμε εκτός των άλλων ότι ένας ελληνικός όμιλος μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στις ξένες αγορές”.
Αναφερόμενος στους άξονες ανάπτυξης της Stoiximan τόνισε πως κινείται σε τρεις σκέλη: στο στοιχηματικό σκέλος σε Ελλάδα και Κύπρο με τη Stoiximan, στις ξένες αγορές με τη Betano που αποτελεί το διεθνές brand του ομίλου και στο κομμάτι της τεχνολογίας, καθώς εκτός από gaming η εταιρεία έχει δώσει βάρος και σε αυτή τη δραστηριότητα.
Σε ό,τι αφορά την διεθνή δραστηριότητα πέρα από την Κύπρο και την Ρουμανία όπου η Stoiximan διατηρεί ηγετική θέση το βάρος για το επόμενο διάστημα πέφτει στις αγορές της Γερμανίας και Αυστρίας όπου η Stoiximan εισήλθε με το σήμα Betano και της Πορτογαλίας, όπου αναμένεται να εισέλθει στις αρχές του 2019.