Στην τελευταία διαφήμιση της Nespresso, με τίτλο «The Quest», ο ηθοποιός είναι ντυμένος κατάλληλα για να σκοτώσει έναν δράκο για την Νάταλι Ντόρμερ της τηλεοπτικής σειράς «Game of Thrones».
«Σκότωσα τον δράκο σας» λέει ο Κλούνεϊ μπαίνοντας σε μια αίθουσα όπου η Ντόρμερ κάθεται σε έναν θρόνο. «Επειδή έσωσες το βασίλειο, τι είναι αυτό που θέλεις;» ρωτάει η Ντόρμερ που υποδύεται την βασίλισσα.
https://youtu.be/Wqoh4Qr7zTA?t=1
Αφού σκέφτεται για λίγο την ερώτηση, ο Κλούνεϊ βγαίνει από την κινηματογραφική οθόνη και διασχίζει τους δρόμους της Νέας Υόρκης – μέσω του μετρό και ενός διώροφου λεωφορείου – για να βρει το πλησιέστερο κατάστημα Nespresso, όπου και απολαμβάνει ένα φλιτζάνι καφέ.
«Συνεργάζομαι με την Nespresso εδώ και χρόνια και είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι πάλι πίσω στο σετ» λέει ο Κλούνεϊ που είανι πρεσβευτής της μάρκας από το 2006. «Αυτή την φορά συνεργάζομαι με την πολύ ταλαντούχα Νάταλι Ντόρμερ και ζω το όνειρό μου παίζοντας τον ρόλο ενός μεσαιωνικού ιππότη».
Ο Τζορτζ Κλούνεϊ ονειρευόταν πάντα να υποδυθεί έναν ιππότηΟ Τζορτζ Κλούνεϊ ονειρευόταν πάντα να υποδυθεί έναν ιππότη
Η Ντόρμερ, με την σειρά της είπε πως η συνεργασία με τον Κλούνεϊ ήταν ένα «όνειρο που έγινε πραγματικότητα».
«Είναι τόσο αστείος. Απολάμβανα το έργο του εδώ και χρόνια και επιτέλους τον γνώρισα από κοντά και το να δουλέψω μαζί του ήταν φανταστικό» πρόσθεσε.
Σε ένα αποκλειστικό βίντεο του People από τα παρασκήνια των γυρισμάτων, το ζευγάρι αστειεύεται για τα κοστούμια που φορά. «Ο Τζορτζ την επόμενη φορά θα φορέσει κορσέ» λέει η Ντόρμερ και ο Κλούνεϊ προσθέτει: «Ω, ναι, θα φορέσω κορσέ».
Η Nespresso ενθαρρύνει τους ανθρώπους να είναι πιο ενεργητικοί με την ανακύκλωση, την οποία στηρίζει ο Κλούνεϊ.
https://youtu.be/KaZDwIKYF4w?t=1
«Οι νεότερες γενιές επενδύουν πλέον πολύ στην ανακύκλωση, και ως σύνολο, γνωρίζουμε πολύ περισσότερα για το τι καταναλώνουμε» λέει ο Κλούνεϊ. «Είναι σημαντικό οι εταιρείες να κατευθύνουν την καινοτομία για την προστασία του μέλλοντος του πλανήτη μας. Η Nespresso έχει κάνει όσο το δυνατόν πιο εύκολη την ανακύκλωση και είμαι πολύ χαρούμενος και πολύ υπερήφανος που εργάζομαι για την εταιρεία εξαιτίας αυτού».
Ο Κλούνεϊ πρωταγωνιστεί επίσης σε ένα βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων ως μέρος της εκστρατείας με τίτλο «Αλήθεια, Τζορτζ;» που δείχνει πολλούς από τους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι για κάθε της διαδικασίας παραγωγής του καφέ.
«Συμμεριζόμαστε τη δέσμευση για βιωσιμότητα και υποστήριξη των βιοτικών πόρων των αγροτών και των οικογενειών τους, καθώς χωρίς αυτούς δεν θα είχαμε αυτόν τον υπέροχο καφέ» λέει. «Το να παίζω μαζί με αυτούς στην εκστρατεία είναι πραγματική τιμή».