Με αυξημένα μέτρα προστασίας που θα περιλαμβάνουν και θερμομέτρηση των πελατών, θα ανοίξουν από την προσεχή Δευτέρα 11 Μαΐου τα καταστήματα της ΔΕΗ, όπως ανακοίνωσε η επιχείρηση.
Σημειώνεται ωστόσο, ότι κατά τη διάρκεια της κρίσης (μετά τις 26 Μαρτίου) μεγάλο τμήμα των καταναλωτών μετακινήθηκε σε ηλεκτρονικά κανάλια εξυπηρέτησης, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr καθώς οι ηλεκτρονικές πληρωμές αυξήθηκαν κατά 80%, οι νέοι πελάτες e-bill παρουσίασαν αύξηση 300%, τα ηλεκτρονικά αιτήματα αυξήθηκαν 84% και συνολικά πάνω από το 30% του συνόλου των συναλλαγών διενεργείται ηλεκτρονικά. Αντίστοιχα, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 παρατηρείται στο ίδιο διάστημα αύξηση των κλήσεων κατά 45%.
Τα καταστήματα της ΔΕΗ από τη Δευτέρα θα λειτουργούν αποκλειστικά για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων. Όλες οι υπόλοιπες εργασίες θα συνεχίσουν να παρέχονται από την ιστοσελίδα www.dei.gr και το τηλεφωνικό κέντρο 11770. Η είσοδος στα καταστήματα θα γίνεται μετά από θερμομέτρηση των εισερχομένων μέσα από ειδικές πύλες ή συσκευές θερμομέτρησης. Η ΔΕΗ τονίζει πως έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών της και τα στοιχεία της θερμομέτρησης δεν θα καταγράφονται. Παράλληλα, μέσα στα καταστήματα θα υπάρχουν συσκευές απολύμανσης των χεριών, ενώ οι υπάλληλοι θα φορούν υποχρεωτικά μάσκες. Το ίδιο συνιστάται και στους πελάτες, που θα εισέρχονται στο χώρο.
Μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν:
– Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία τραπεζική προμήθεια
– Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και της έκπτωσης των 5 ευρώ/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου
– Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.
Εξάλλου, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 έχουν προστεθεί τέσσερις νέες υπηρεσίες:
– Το ωράριο έχει διευρυνθεί κατά 2 ώρες (07:00-21:00).
– Δίνεται η δυνατότητα για πληρωμές από το τηλέφωνο καθημερινά 09:00-17:00 με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χωρίς πρόσθετους κωδικούς.
– Επιλογή υπηρεσίας επιστροφής κλήσης για όσους είναι σε αναμονή πάνω από 3 λεπτά.
-Διακανονισμοί και για ποσά άνω των 5.000 ευρώ, που μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν στα καταστήματα.
Πηγή: ΑΠΕ