Η πανδημία του κοροναϊού και η επιβολή του lockdown, που κράτησε κλειστά τα καταστήματα και τους Έλληνες καταναλωτές στα σπίτια τους, οδήγησαν σε 3,1% βουτιά των λιανικών πωλήσεων τον Μάρτιο, μετά την πτωτικά αναθεωρημένη αύξηση κατά 2,5% τον Φεβρουάριο. Σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα(Φεβρουάριο), οι πωλήσεις ήταν μειωμένες κατά 2%.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής(EΛΣΤΑΤ), η υποχώρηση των λιανικών πωλήσεων οφείλεται στην πτώση του κύκλου εργασιών σε βιβλία-χαρτικά, τρόφιμα-ποτά και καύσιμα-λιπαντικά αυτοκινήτων, όπου καταγράφηκε ετήσια πτώση 16,9%, 13,3% και 11,5% αντιστοίχως. Αντιθέτως, τον Μάρτιο καταγράφηκε αύξηση 13,8% στις πωλήσεις καλλυντικών και φαρμάκων και κατά 20,5% στις πωλήσεις των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων.