Το σταθερό τηλέφωνο χτυπάει και από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ο οδηγός ενημερώνει τον παραλήπτη πως έχει να του παραδώσει ένα δέμα. Το δέμα βρίσκεται στο πορτ μπαγκάζ ή στο πίσω κάθισμα του ταξί και ο οδηγός εξηγεί ότι ο ίδιος δεν είναι από εταιρεία ταχυμεταφορών αλλά θα παραδώσει την παραγγελία. Η περίπτωση δεν είναι η μοναδική αλλά είναι μια εικόνα συχνή το τελευταίο διάστημα με πολλούς ιδιοκτήτες και οδηγούς ταξί να γίνονται όπως οι ίδιοι λένε κούριερ παραδίδοντας από φακέλους μέχρι ηλεκτρικές συσκευές.
Μιλώντας στο στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού/Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» ο Δημήτρης Καρατάκης ταμίας του σωματείου ιδιοκτητών ταξί «Ερμής», τονίζει πως η ανάγκη ήταν αυτή που τους έκανε και ταχυμεταφορείς, με δεδομένο αφενός ότι έχουν μπλοκάρει από τον όγκο των δεμάτων οι εταιρείες ταχυμεταφορών και αφετέρου οι περισσότεροι συνάδελφοι εξ αιτίας της αναδουλειάς αναγκάζονται να βγάλουν με κάποιο τρόπο το μεροκάματο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο ιδιοκτητών ταξί «Ερμής», Κλήμη Λεοντιάδη, έχουν δικαίωμα βάση νόμου(4530), να μεταφέρουν ασυνόδευτα δέματα μετά από συμβάσεις με τις εταιρείες και το διάστημα αυτό έχουν γίνει συμφωνίες και με εταιρείες ταχυμεταφορών αλλά και με πολυκαταστήματα.
«Κούρσες κανονικές δεν έχουμε εδώ και μήνες οπότε κάνουμε δρομολόγια για να παραδώσουμε αντικείμενα σε πελάτες των εταιρειών και αυτό ακριβώς είναι η απόδειξη της κατάστασης στην οποία βρίσκεται ο κλάδος μας. Όταν μιλάμε για παράδοση εννοούμε πως θα πάρουμε τα δέματα από κούριερ ή πολυκατάστημα και θα τα μοιράσουμε αλλά μη φανταστείτε πως θα ρέει το χρήμα άφθονο, καθώς η καλύτερη περίπτωση είναι δύο ευρώ το δέμα» εξηγεί.
Όπως σημειώνει ο κ. Καρατάκης, ο μέγιστος αριθμός των δεμάτων που μπορεί κάποιος οδηγός ταξί να παραδώσει δεν μπορεί να ξεπεράσει τα είκοσι τη μέρα γιατί δεν προλαβαίνει να εξυπηρετήσει περισσότερες περιπτώσεις, αφού πρέπει να παρκάρει και να κατέβει για να κάνει την παράδοση όταν ο παραλήπτης δεν μπορεί.