Η πανδημία του κορονοϊού ταλαιπωρεί τον πλανήτη εδώ και έναν ολόκληρο χρόνο και, ανάμεσα στις πολλές αλλαγές που αναγκαστήκαμε να κάνουμε για να προστατευτούμε, ήταν να διαφοροποιήσουμε και τον τρόπο εκπαίδευσης των παιδιών μας. Τα σχολεία έκλεισαν την άνοιξη, στο πρώτο κύμα της πανδημίας, και άνοιξαν πάλι τον Σεπτέμβρη για να ξανακλείσουν πριν αρκετές εβδομάδες δίνοντας την σκυτάλη στην τηλεκπαίδευση.
Mετά από όλη αυτή την περιπέτεια, οι δάσκαλοι και οι καθηγητές που πάλεψαν πολύ να φανούν αντάξιοι της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καλούνται να βαθμολογήσουν τους μαθητές τους. Η παρακάτω δασκάλα, που με ένα σχετικό ποστ στην προσωπική της σελίδα στο Facebook συγκέντρωσε πάνω από 5.000 likes, δηλώνει πως θα βάλει σε όλους τους μαθητές της δέκα (10):
«Μας λένε να βάλουμε βαθμούς…
και ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω, τι νόημα έχει αυτή η διαδικασία, δεδομένων των συνθηκών, ήτοι ενάμισης μήνας μάθημα από ελαττωματικό πομπό και ενώ γύρω μας ασθενεί το σύμπαν…
Η αξιολόγηση των μαθητών μάς μάρανε, αγαπητοί;
Προσωπικά, λοιπόν, αν είμαι υποχρεωμένη να βαθμολογήσω τους μαθητές μου, δηλώνω με χαρά, ότι θα βάλω σε όλους δέκα (10).
- 10, για όλες τις φορές, που τους “πέταξε” το σύστημα έξω.
- 10, για όλες τις φορές, που ξαναμπήκαν.
- 10, για κάθε “Κυρία, με ακούτε;”, που είπαν.
- 10, για κάθε φορά που ήταν “έξω” και αγχώθηκαν, μήπως το μάθημα “τρέχει” και το χανουν.
- 10, για κάθε φορά που έτριψαν τα μάτια τους.
- 10, για κάθε φορά που έφαγαν με την ψυχή στο στόμα, καθώς τα μαθήματα ξεκινούν στις 14:10, αλλά αυτά συνδέονται από τις 13:55.
- 10, για κάθε “Γιάννη μας ακούς;” “Όχι, κυρία”, γιατί δεν έχασαν την όρεξη για ζαβολιά.
- 10, για κάθε πρόταση που έγραψαν στο τσατ με γερμανικούς χαρακτήρες.
- 10, για κάθε φορά που μετέφεραν τα λόγια μου σε συμμαθητές, που δεν άκουγαν.
…10, γιατί είναι οι πραγματικοί “Άριστοι” της Ελλάδας.
10, γιατί δεν μπορώ να βάλω 11…»