Αντιπαράθεση έχει ξεσπάσει μεταξύ του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Παππά, και του υπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, σε σχέση με τα 40 λεωφορεία που έχουν εντάχθηκαν προσφάτως στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας μέσω leasing. Συγκεκριμένα, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, μετά τη σημερινή του επίσκεψη στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ Α.Ε. στην Πέτρου Ράλλη, προέβη στην εξής δήλωση:
”Μπήκαμε στα λεωφορεία που, πριν από λίγες μέρες, οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής διαφήμιζαν ως υπερσύγχρονα.
Κανένα από τα οχήματα που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη δεν βγήκε στον δρόμο για να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό. Συνολικά, από όλα τα αμαξοστάσια, μόνο τα μισά από τα νοικιασμένα λεωφορεία βγήκαν για δρομολόγια.
Τα οχήματα που είδαμε στην Πέτρου Ράλλη αξιοποιήθηκαν, απλώς, την Παρασκευή για επικοινωνιακούς λόγους και πλάνα από drone και επέστρεψαν στο αμαξοστάσιο, κάποια με βλάβες. Υπάρχουν οχήματα με 700 χιλιάδες χλμ, τα οποία ο Οργανισμός προμηθεύτηκε σε τιμή, λίγο χαμηλότερη από την τιμή αγοράς καινούριων.
Η ακαταλληλότητα είναι παραπάνω από εμφανής.
Θα θέλαμε να ξέρουμε αν η Επιτροπή Παραλαβής έχει παραλάβει και τυπικά αυτά τα οχήματα.
Η απραξία είναι προσβλητική για τον κοινό νου”.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον ΣΚΑΪ στην εκπομπή «Αταίριαστοι», απάντησε στους ανυπόστατους, όπως χαρακτήρισε, ισχυρισμούς του κ. Παππά ότι δήθεν τα λεωφορεία με leasing που παρελήφθησαν την Παρασκευή έχουν ήδη ακινητοποιηθεί λόγω βλαβών.
«Κατανοώ το προσωπικό αδιέξοδο του κ. Παππά και το πολιτικό αδιέξοδο του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς μετά από 10 χρόνια πρώτη φορά βγαίνουν νέα λεωφορεία στους δρόμους, αλλά τα μαθηματικά του δεν είναι σωστά. Είπε ότι 27 λεωφορεία μπήκαν σε κυκλοφορία και 23 είναι χαλασμένα, 27 και 23 κάνουν 50, αλλά έχουμε παραλάβει μέχρι τώρα 40 λεωφορεία», σημείωσε ο κ. Καραμανλής, κάνοντας λόγο για πανικό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Επεσήμανε μάλιστα ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της τηλεματικής του ΟΑΣΑ την Παρασκευή κυκλοφόρησαν 37 από τα 40 λεωφορεία με leasing, ενώ σημείωσε ότι τα πρώτα λεωφορεία με leasing έχουν ενισχύσει καταρχάς τις 14 πιο επιβαρυμένες γραμμές.
Ο ίδιος υπογράμμισε παράλληλα ότι ήδη έχουν αυξηθεί συνολικά τα δρομολόγια των λεωφορείων στην Αθήνα κατά 3.000 σε σχέση με το Σεπτέμβριο, συμπληρώνοντας ότι με τα 300 επιπλέον οχήματα με leasing που θα έχουν ενταχθεί σταδιακά στο στόλο μέσα στον επόμενο ενάμιση μήνα, θα πραγματοποιούνται άλλα 3.500 επιπλέον δρομολόγια.
Σχολίασε δε ότι η «φιλοαριστερή» Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το μόνο που έκανε επί τέσσερα χρόνια ήταν ότι αύξησε την τιμή του εισιτηρίου στο 1,40 ευρώ, την οποία η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επανέφερε στο 1,20 ευρώ, ενώ για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια γίνονται νέες προσλήψεις και προστίθενται οχήματα στο στόλο.
«Την κριτική των πολιτών την ακούω και όλοι εδώ εργαζόμαστε για να αυξήσουμε δρομολόγια. Αλλά δεν μπορώ να δεχθώ την αντιπολίτευση της μιζέριας του ΣΥΡΙΖΑ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ανταπαντούν Παππάς-Γιαννούλης: ”Οι φωτογραφίες των λεωφορείων και το βιβλίο βλαβών γκρεμίζει την προπαγάνδα Μητσοτάκη-Καραμανλή”
”Οι φωτογραφίες των λεωφορείων και το βιβλίο βλαβών γκρεμίζει την προπαγάνδα Μητσοτάκη-Καραμανλή», επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, και ο αναπληρωτής τομεάρχης, Χρήστος Γιαννούλης.
Οι τομεάρχες μέσω της εν λόγω ανακοίνωσης απαντούν ουσιαστικά στις δηλώσεις του υπουργού, σημειώνοντας ότι ο «συνωστισμός» αδράνειας, ανικανότητας, ψεύδους και έπαρσης του κ. Καραμανλή συνεχίζει να υφίσταται.
”Όπως υφίστανται, έναν χρόνο από την έναρξη της πανδημίας, οι απίστευτοι και επικίνδυνοι για τη δημόσια Υγεία συνωστισμοί στα ΜΜ”, προσθέτουν.
”Η κυβέρνηση Μητσοτάκη νοίκιασε μεταχειρισμένα λεωφορεία, φορτωμένα με 500 και 700 χιλιάδες χιλιόμετρα, σαν να αγόραζε καινούρια. Διαφήμισε την κυκλοφορία τους, όταν τα μισά μένουν ακινητοποιημένα στo αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη λόγω βλαβών.
Οι φωτογραφίες από τα λεωφορεία στο αμαξοστάσιο, όπου έγινε η κυβερνητική φιέστα, και το βιβλίο βλαβών γκρεμίζει την προπαγάνδα τους.
Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής θα πρέπει να ντρέπονται, όχι να κομπάζουν”, καταλήγουν οι τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ, επαναδημοσιεύοντας παράλληλα, όπως υποστηρίζουν, τη φωτογραφία του βιβλίου βλαβών της Πέτρου Ράλλη, ”σε απάντηση των περί ακινητοποίησης μόνο τριών οχημάτων και περί κάποιας βλάβης σε… κάτι φωτοκύτταρα”.