22 Ιούν 2026

Τρομοκρατική απειλή δέχθηκε η Ουγγρική Ολυμπιακή Επιτροπή για το Σότσι

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

Η Ουγγρική Ολυμπιακή Επιτροπή έλαβε επιστολή που περιείχε μια τρομοκρατική απειλή ενόψει των επικείμενων χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Σότσι, δήλωσε σήμερα στο εθνικό πρακτορείο ειδήσεων MTI ο πρόεδρος της επιτροπής Ζολτ Μπορκάι.

Ο Μπορκάι δήλωσε πως οι Ούγγροι παίρνουν στα σοβαρά την απειλή και ενημέρωσαν τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή και τους ρώσους οργανωτές, ενώ πρόσθεσε πως γνωρίζει ότι Ολυμπιακές Επιτροπές και άλλων χωρών έλαβαν επίσης παρόμοιες απειλές.

An_ARTICLE_END_1

An_ARTICLE_END_2

Δείτε επίσης