Το πρώτο διαφημιστικό εξώφυλλο στην 42χρονη ιστορία του βρετανικού ταμπλόιντ The Sun φαίνεται ότι στοίχισε στον πελάτη BSkyB περισσότερο από 750.000 ευρώ. Όπως αναφέρει ο Guardian, η προωθητική ενέργεια που έγινε την περασμένη Παρασκευή…
περιελάμβανε 4 συνολικά σελίδες διαφημιστικής καταχώρησης, ένα πλήρες περιτύλιγμα της εφημερίδας δηλαδή με ψεύτικο εξώφυλλο-οπισθόφυλλο. Πελάτης ήταν το δορυφορικό δίκτυο BSkyB που διαφήμισε την τρισδιάστατη κάλυψη που θα παρέχει το καλοκαίρι στα μεγάλα αθλητικά γεγονότα.
Η συγκεκριμένη συμφωνία θεωρείται η δεύτερη ακριβότερη στην ιστορία των βρετανικών μίντια μετά το μπλε περιτύλιγμα της Pepsi στην Daily Mirror το 1996 που είχε στοιχίσει 1 εκατομμύριο λίρες Αγγλίας.