Τα 1,49 δισεκατομμύρια έφθασαν οι χρήστες που «μπαίνουν» στο Facebook έστω μια φορά τον μήνα. Η αύξηση των ενεργών χρηστών συνεχίστηκε με σταθερό ρυθμό, καθώς ήταν της τάξης του 13% στο δεύτερο τρίμηνο του 2015.
Υπολογίζεται ότι περίπου ο μισός παγκόσμιος πληθυσμός των χρηστών του διαδικτύου -γύρω στα 3 δισεκατομμύρια- είναι πλέον χρήστες του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου.
Σχεδόν δύο στους τρεις χρήστες του Facebook (968 εκατομμύρια ή ποσοστό 65% του συνόλου) το χρησιμοποιούν καθημερινά, 17% περισσότεροι από ό,τι πέρυσι, πράγμα που σημαίνει ότι ολοένα περισσότεροι χρήστες «κολλάνε». Αυξάνεται επίσης συνεχώς ο χρόνος χρήσης μέσω «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου και οι εν κινήσει χρήστες έχουν φθάσει τα 1,31 δισεκατομμύρια (αύξηση 23% έναντι του 2014).
Από την άλλη όμως, μειωμένα κατά 9% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο ήσαν τα κέρδη του Facebook, στα 715 εκατ. δολάρια, καθώς «ροκανίσθηκαν» από τις κατά 82% αυξημένες δαπάνες και επενδύσεις (υποδομές, νέες τεχνολογίες, προσλήψεις, εξαγορές κ.α.), που έφθασαν τα 2,8 δισ. δολ.
Αλλά τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν σημαντικά κατά 39%, στα 4,04 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το BBC, τα πρακτορεία Ρόιτερς και Γαλλικό, καθώς και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης». Πάνω από τα τέσσερα πέμπτα των εσόδων αυτών προέρχονται από διαφημίσεις (αύξηση 43% σε σχέση με πέρυσι). Τα τρία τέταρτα των διαφημίσεων (κυρίως βίντεο) αφορούν φορητές συσκευές.
Το Facebook έκανε γνωστό ότι θα αρχίσει να πουλά την τρισδιάστατη συσκευή εικονικής πραγματικότητας Oculus Rift 3D στο πρώτο τρίμηνο του 2016. Όπως είπε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του δικτύου Μαρκ Ζάκερμπεργκ, «το τρισδιάστατο περιεχόμενο είναι το προφανές επόμενο μεγάλο πράγμα μετά το βίντεο».