NYT: Διαπιστώθηκαν «δεκάδες» προβλήματα στην παραγωγή του επιβατικού 737 Max της Boeing
Έλεγχοι της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (FAA) στη διαδικασία παραγωγής του επιβατικού αεροσκάφους 737 Max της Boeing, έπειτα από συμβάν κατά το οποίο αποκολλήθηκε πλαίσιο, στο αρχικό στάδιο πτήσης της Alaska Airlines τον Ιανουάριο, αποκάλυψαν «δεκάδες» προβλήματα, καθώς υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές», ανέφερε χθες Δευτέρα η εφημερίδα New York Times.
Εξωτερικός προμηθευτής της Μπόινγκ, η εταιρεία Spirit AeroSystems, η οποία κατασκευάζει την άτρακτο των επιβατικών αεροσκαφών αυτών, πέρασε επιτυχώς μόλις έξι από τις δεκατρείς «δοκιμές» που έκανε η FAA, κατά το δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται εσωτερική παρουσίαση για τη διαδικασία.
Ούτε η FAA, ούτε η Μπόινγκ, ούτε η Σπίριτ απάντησαν αμέσως όταν επικοινώνησε μαζί τους το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς για να τους ζητήσει να σχολιάσουν τις πληροφορίες των Τάιμς.
Νωρίτερα χθες, ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ δήλωσε πως αναμένει η κατασκευάστρια, η μια από τις δυο μεγαλύτερες παγκοσμίως, να συνεργαστεί πλήρως στις έρευνες που διενεργούνται από το υπουργείο Δικαιοσύνης και την εθνική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) για το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου, που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν το αεροσκάφος βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος.
Παράλληλα ο Μάικλ Ουίτακερ της FAA δήλωσε πως η υπηρεσία του και η Μπόινγκ ελπίζουν να συμφωνήσουν στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να εκπληρωθούν από την κατασκευάστρια προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των Max τις επόμενες εβδομάδες.
Την περασμένη εβδομάδα, η FAA ανακοίνωνε πως διαπίστωσε προβλήματα «μη συμμόρφωσης» της Μπόινγκ προς τους κανόνες στον «έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής», στον «χειρισμό και την αποθήκευση τμημάτων», καθώς και στον έλεγχο ποιότητας του «προϊόντος».
Η Μπόινγκ πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό. Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.
- Brain Drain: : Όταν η ελπίδα περνά τα σύνορα
- Νέο Μακελειό στη Γάζα: Τουλάχιστον 31 Παλαιστίνιοι νεκροί κατά τη διανομή ανθρωπιστικής βοήθειας στη Ράφα
- Θρίαμβος και Τραγωδία: Η νίκη της Παρί Σεν Ζερμέν επισκιάστηκε από βίαια επεισόδια με 2 νεκρούς
- Χατζηδάκης: «Στηρίζουμε σταθερά την επιχειρηματικότητα – Προχωρούν κρίσιμα έργα στη Δυτική Ελλάδα»
- ΚΚΕ και Νέα Αριστερά απορρίπτουν την πρόταση ΣΥΡΙΖΑ για Προανακριτική – Ανοιχτό το ρήγμα στην αντιπολίτευση για τα Τέμπη
Most Viewed
Latest Articles
Categories
- Advertorial (103)
- Auto (167)
- Editor's Choice (1,654)
- Energy (126)
- English (4)
- Headlines (14,475)
- IL Consigliere (264)
- Life (4,699)
- Media (3,969)
- Opinions (2,338)
- Sports (5,656)
- Spots (8,663)
- Tech (1,890)
- Top Stories (1,860)
- Uncategorized (7,130)
- ΑΓΟΡΑ (14)
- Αφιέρωμα (17)
- Αφιέρωμα1 (11)
- Αφιέρωμα2 (15)
- Γυναίκα & Επιχειρηματικότητα (9)
- Ειδήσεις (22,091)
- Εικονες (715)
- ΕΚΛΟΓΕΣ 2023 (620)
- Ενέργεια (461)
- ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ (12)
- Επιχειρηματικότητα (14)
- Εργασία (96)
- Έρευνα (95)
- Ευρωεκλογές 2024 (275)
- Κόσμος (22,854)
- Νερό (43)
- Οικονομια (14,623)
- Οψεις (1,934)
- Πολιτικη (65,046)
- προσωπο (386)
- Ρουμπρικα (703)
- Συμφωνία Πρεσπών (161)
- Συνέντευξη (1)
- Τουρκια (84)
- Υγεια (968)
- Φάκελοι (110)